•افزایش چشمگیر قدرت خریدار •دسترسی به انواع بیشتری از کالاها و خدمات •کسب اطلاعات فراوان در مورد تقریبا همه چیز •همیشه در دسترس بودن •سهولت در سفارش خرید و دریافت کالا •اطمینان و امنیت بیشتر •قابلیت تبادل نظر در مورد محصولات و خدمات •امکان مقایسه کالاها با یکدیگر •امکان مقایسه قیمتها با وجودقیمت های رقابتی •صرفه جویی در زمان و... •درواقع می توان عمده ترین مزیت خریداینترنتی را راحتی و سهولت وصرفه جوی در وقت و هزینه های آن دانست.
•افزایش چشمگیر قدرت خریدار
•دسترسی به انواع بیشتری از کالاها و خدمات
•کسب اطلاعات فراوان در مورد تقریبا همه چیز
•همیشه در دسترس بودن
•سهولت در سفارش خرید و دریافت کالا
•اطمینان و امنیت بیشتر
•قابلیت تبادل نظر در مورد محصولات و خدمات
•امکان مقایسه کالاها با یکدیگر
•امکان مقایسه قیمتها با وجودقیمت های رقابتی
•صرفه جویی در زمان و...
•درواقع می توان عمده ترین مزیت خریداینترنتی را راحتی و سهولت وصرفه جوی در وقت و هزینه های آن دانست.